شرکت آچار فرانسه
شرکت آچار فرانسه
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ های جدید یاس 97

دانلود آهنگ های جدید یاس 97

دانلود تمام آهنگ های جدید یاس

دانلود آهنگ یاس 97

دانلود آهنگ های جدید یاس 97

دانلود آهنگ های جدید یاس 97

************

برای دانلود تمام آهنگ های یاس به آرشیو خواننده بروید

>>> آرشیو آهنگ های یاس <<<

**************

بیوگرافی یاس :

یاسر بختیاری با نام هنری یاس، (زادۀ ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ در مسجد سلیمان) خواننده رپ فارسی است. او از چهره‌های برجسته موسیقی رپ فارسی به‌شمار می‌رود. همچنین به وی لقب سلطان رپ فارسی و برکت رپ فارسی را نیز دادند. مضمون بیشتر ترانه‌های یاس انتقاد و اعتراض به مشکلات و بحران‌های اجتماعی نظیر فقر، اعتیاد، بی‌کاری، جنگ، روسپی‌گری، خودکشی، طلاق و غیره است. یاس از اولین خواننده‌های رپ فارسی و نخستین خوانندهٔ رپ فارسی است که در ایران برای پخش موسیقی خود مجوز گرفت. اولین ترانهٔ وی که به‌طور قانونی در ایران منتشر شد یادت نره نام داشت که آن را به همراه مجید غفوری، خواننده پاپ اجرا کرده بود.

یاس کنسرت‌هایی در شهرهای مختلف آمریکا برگزار کرده‌است و تجربهٔ شرکت در نشستی موسیقیایی در راستای معرفی و توسعه رپ فارسی در دانشگاه میشیگان را نیز داشته‌است

یاس زمانی که ۱۶ ساله بود ابتدا با گوش دادن به موسیقی رپ کار خود را آغاز کرد و این زمانی بود که پدرش از سفرهای تجاری‌اش از آلمان برگشت و برای او آخرین سی دی توپاک را آورد. یاس که از ۱۸ سالگی به دنبال مرگ پدرش مجبور به پذیرش مسئولیت خانواده خود شد، با بدهی‌هایی که پدرش برجا گذاشته بود با مشکلات اقتصادی مواجه شد، در نتیجه تحصیلات دانشگاهی را ترک و شروع به کار کرد. در همین دوره یاس شروع به نوشتن شعرهایی کرد که بعداً آنها را به همراهی دوست دوران دبیرستان خود میتا ملکی به موسیقی تبدیل کرد. پس از زلزله بم در ایران، یاس ترانه‌ای تحت عنوان بَم را با آهنگسازی میتا ملکی خواند و منتشر کرد که آغاز حرفه خوانندگی او محسوب می‌شود.

وی در مورد درخواست برای مجوز از دولت ایران و ناکام ماندن برخی از ترانه‌هایش این چنین گفت:

من در ترانه‌هایم نفرین نمی‌کنم و در راستای تأیید مسائلی مانند سکس و تخلفات چیزی نمی‌خوانم. من می‌خواهم با افتخار در جلوی خانواده‌ام ترانه‌هایم را اجرا کنم. ترانه من معمولاً با گله و شکایات از جامعه آغاز می‌شود. اما پایان آن همیشه امید است. اهمیت این کار، الهام بخشیدن به نسل جدید است تا از بهترین قوه پتانسیل و نهفتهٔ خود بهره بگیرند. ما به این نیاز داریم

یاس کنسرت‌هایی در شهرهای مختلف آمریکا همانند لس آنجلس، واشینگتن، لاس وگاس، نیویورک، دیترویت و شیکاگو برگزار نموده‌است و همچنین به عنوان نماینده‌ای از موسیقی رپ فارسی تجربه اجرا و شرکت در نشست‌های موسیقیایی در راستای معرفی و توسعه رپ فارسی در برخی از دانشگاه‌های آمریکا از جمله دانشگاه میشیگان و دانشگاه نیویورک را داشته‌است. همچنین از یاس جهت شرکت در کنفرانسی تحت عنوان «جامعه آسیا» دعوت شد و وی چند ترانه را در این کنفرانس که در منهتن در جریان بود، اجرا کرد. او همچنین اجراهایی در دبی و لندن داشته‌است.

یاس همچنین در اردیبهشت ۱۳۸۷ از سخنرانان و میهمانان بخش ویژه همایش ملی آسیب‌شناسی مسائل جوانان در دانشگاه شیراز بود. در این همایش مباحثی پیرامون رپ و آسیب‌های رپ جهانی مطرح شد، و یاس در سخنانی گفت «روایت وی از رپ فارسی نه تنها یکی از آسیب‌های اجتماعی نیست بلکه با کمی دقت و بلند نظری می‌تواند به عنوان یه سبک از موسیقی در ایران بسیار مفید باشد.» وی به تازگی با تک ناین، بزرگترین رپ کن مستقل آمریکا نیز همکاری کرده‌است که نام این اثر صدای اتحاد (Sound Of Unity) است و در تاریخ ۱ اسفند ۱۳۹۲ در ساعت ۹:۳۰ منتشر شد. تک ناین یاس را برادر خود از مادری جداگانه در ایران معرفی کرده و با اشتراک گذاری ویدیوی سرباز وطن از یاس برای طرفدارانش، اعلام کرد یاس امروز از ایران به سمت کانزاس سیتی آمریکا پرواز کرده و امروز رپ ایران و آمریکا در استودیوی شخصی او با هم متحد خواهند شد. یاس علاوه بر مصاحبه با تعداد زیادی مجلهٔ داخلی، با شبکه CNN آمریکا و همچنین با اردشیر احمدی در قالب مستندی به نام از زیر زمین تا بام تهران نیز مصاحبه کرده‌است. آهنگ و موزیک ویدئو اتحاد در سال ۲۰۱۴ انتشار یافت. شبکه BBC در گزارشی وی را حامل صلح و نماد صدای اعتراض قشر متوسط جامعه ایران معرفی کرده‌است. یاس بخاطر کارهای همیشه باکیفیتش به شهرت رسید و بر خلاف رپرهای دیگر ایرانی پر فراز و نشیب نیست.

 

***** دانلود تمام آهنگ های یاس در سال 96 , 95 *****

دانلود آهنگ جدید یاس به نام سرکوب

***********

دانلود آهنگ جدید یاس به نام همه چی درست میشه

************

برای دانلود تمام آهنگ های یاس به آرشیو خواننده بروید

>>> آرشیو آهنگ های یاس <<<

**************

همچنین ببینید

دانلود آهنگ یه سیگاری گاری گاری گاری بنگ بنگ بنگ

دانلود آهنگ یه سیگاری گاری گاری گاری بنگ بنگ بنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ جدید