شرکت آچار فرانسه
شرکت آچار فرانسه
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود رایگان فصل دوم سریال شهرزاد با لینک مستقیم

دانلود رایگان فصل دوم سریال شهرزاد با لینک مستقیم

دانلود رایگان فصل دوم سریال شهرزاد با لینک مستقیم

دانلود تمام قسمت های فصل دوم سریال شهرزاد پخش آنلاین

دانلود رایگان سریال شهرزاد فصل دوم با لینک مستقیم

دانلود رایگان فصل دوم سریال شهرزاد با لینک مستقیم

دانلود رایگان فصل دوم سریال شهرزاد با لینک مستقیم

حسن فتحی اعلام کرد برای ساخت فصل‌های بعدی شهرزاد منتظر دریافت بازخورد مخاطبان از تماشای سری اول است و فصل‌ سوم به دهه ۷۰ هجری شمسی می‌رسد.

حسن فتحی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تصمیمش برای ساخت سری دوم و سوم سریال «شهرزاد» توضیح داد: ساخت دنباله «شهرزاد» خیلی جدی است هم برای من و هم برای سرمایه‌گذاران سریال. من منتظرم تا «شهرزاد۱» به بازار بیاید و بازخوردهای مخاطبان درباره آن را ببینم.

وی افزود: اگر بازخوردها مثبت باشد، قطعا با همین گروه و مجموعه برای تولید شهرزاد 2 اقدام می‌کنیم و احتمالا «شهرزاد 3» را هم خواهیم ساخت.

کارگردان سریال «زمانه» ادامه داد: من سیناپس هر سه فصل را از دو سال پیش آماده کرده بودم. رمان اولیه من که موجود است و من فیلمنامه کامل را با همراهی نغمه ثمینی که از بهترین فیلمنامه‌نویس‌ها است نوشتیم و بنابراین سیناپس‌های فصل دو و سه نیز برای نگارش فیلمنامه آماده است.

فتحی در پاسخ به این سوال مهر که فصل‌ های دوم و سوم چه مقطع تاریخی را دربرمی‌گیرد، اظهار کرد: فصل اول سریال که به اوایل دهه ۳۰ می‌پردازد، فصل دوم اواخر دهه ۳۰ را برمی‌گیرد و فصل سه به بعد از انقلاب می‌رسد و در زمان معاصر رخ می‌دهد.

وی در پایان تأکید کرد: فصل سه به سال‌های دهه ۷۰ هجری شمسی می‌پردازد و هر کدام از این سه فصل بین ۲۶ تا ۳۰ قسمت دارد.

همچنین ترانه علیدوستی بازیگر نقش اصلی شهرزاد ( شهرزاد) در اکانت رسمی تویتر خود اعلام کرد مذاکرات اولیه برای ساخت سری دوم شهرزاد انجام شده است

اما قصه شهرزاد در فصل دوم چگونه روایت خواهد شد؟ همانطور که در پایان فصل اول سریال شهرزاد دیدیم، شخصیت بزرگ آقا با نقش‌آفرینی علی نصیریان به پایان راه خود رسید و دیگر او را در فصل بعدی نخواهیم دید. همین عدم حضور این شخصیت باعث شد تا شایعات، خبر از حضور فاطمه معتمد آریا به عنوان خواهر او در فصل دوم بدهند.

در این بین ماندن ترانه علیدوستی به عنوان بازیگر نقش شهرزاد قطعی است اما همانطور که گمانه‌زنی‌ها اشاره می‌کنند و پیشتر از این هم به آن اشاره کردیم، به نظر می‌رسد فاطمه معتمدآریا که ارتباط گرمی هم با سازندگان شهرزاد داشته و دارد، به عنوان خواهر شخصیت بزرگ آقا، وارد داستان این سریال شود.

ماندن یا رفتن شهاب حسینی هم هنوز مشخص نیست. این عدم اطمینان از حضور شهاب حسینی به قرارداد مالی او و البته کسر رقمی از آن برمی‌گردد.

در این بین به نظر می‌رسد که حضور پریناز ایزدیار در فصل دوم سریال قطعی است و سحر دولتشاهی و شبنم مقدمی هم از گزینه‌هایی هستند که به احتمال زیاد آن‌ها را هم در ادامه این سریال خواهیم دید.

اما طبق پیش‌بینی‌ها و البته نحوه پیشرفت داستان، به نظر می‌رسد قصه فصل دوم به زمان امروزی نزدیک‌تر شود و تا سال‌های پیش از انقلاب هم برسد. اگرچه هنوز اطلاعات زیادی از جزییات فصل دوم سریال شهرزاد منتشر نشده اما موضوعاتی که گفته شده را می‌توان محتمل دانست و البته برای اطلاعات بیشتر باید همچنان صبر کرد.

دانلود قسمت اول فصل دوم سریال شهرزاد

دانلود فصل دوم سریال شهرزاد قسمت دوم

دانلود قسمت 3 فصل دوم سریال شهرزاد

دانلود قسمت چهارم فصل 2 سریال شهرزاد

.

.

.

دانلود تمام قسمت های فصل دوم سریال شهرزاد

***********************

لینک دانلود قسمت ها بعد از اکران در سایت قرار خواهد گرفت

همچنین ببینید

حسین مشتاقی سومین شهید مدافع حرم از نکا

حسین مشتاقی سومین شهید مدافع حرم از نکا خبر های جدید از مدافعان حرم و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ جدید