شرکت آچار فرانسه
شرکت آچار فرانسه
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

معرفی وب سایت برای دانلود pdf رمان طنز

معرفی وب سایت برای دانلود pdf رمان طنز

همواره رمان ها و داستان های کمدی و طنز مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است چرا که مطالعه ی این رمان ها، ناخواسته لبخند و شادی را بر روی صورت خواننده می آورد و احساسی از خوشی و دل خوشی را در او ایجاد می کند. رمان های طنز رمان های بسیار جذاب و خواندنی هستند که نمونه های بسیار زیادی از آنها تاکنون منتشر شده است. درون مایه ی این رمان ها کمدی و طنز است و از محتوای بسیاری از این رمان ها در ساختن فیلم های کمدی استفاده شده است. در ادامه ی این مقاله چند نمونه از بهترین، برجسته ترین و برگزیده ترین دانلود pdf رمان طنز دنیا را به شما معرفی خواهم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

رمان طنز دایی جان ناپلئون

داستان اصلی این رمان خلاصه ی زندگی مردی بسیار منضبط و در عین حال احمق و ساده است که خود را همتراز با ناپلئون می بیند. بسیاری از شخصیت های این داستان به دنبال رویابافی و گویی به دور از دنیای واقعی زندگی می کنند. داستان زیبایی دارد و اتفاق های کمدی بسیار زیادی در قسمت های مختلف این داستان وجود دارد. این رمان نوشته ایرج پزشکزاد است و جالب است بدانید که سریالی بر اساس داستان این رمان، با کارگردانی ناصر تقوایی بر روی صحنه ی نمایش رفته است و با استقبال بی نظیری از مخاطبان رو به رو شده است.

رمان طنز عامه پسند

رمان عامه پسند، از ان دسته از رمان های کمدی ست که درون مایه ی ژانر های پلیسی و کارآگاهی نیز به آن اضافه شده است. این رمان نوشته نویسنده ی برجسته و بزرگ جهانی، چارلز بوکوفسکی می باشد که به زیبایی بخش های کمدی این داستان را به تصویر کشیده است. درون مایه ی این رمان، در واقع داستان زندگی کارآگاهی به نام بلان است که فردی سست عنصر و عیاش است و از همه چیز گلایه دارد و در عین حال بسیار ساده و ابله است. در عین حال، در این داستان مسئولیت رسیدگی به چند یرونده ی بزرگ به او سپرده شده است. رمان بسیار زیبایی ست. مطالعه و دانلود این رمان جذاب و خواندنی را به شما دوست خواننده ی عزیز پیشنهاد می کنم. لازم به ذکر است که این رمان توسط پیمان خاکسار به فارسی ترجمه و برگردانده شده است.

رمان طنز مزرعه ی حیوانات

رمان مزرعه ی حیوانات از جورح اورول یکی از رمان بزرگ و برجسته ی دنیا ست که طنزی تلخ را به نمایش می گذارد. درون مایه ی اصلی این داستان، در باره ی زندگی حیواناتی اهلی ست که در یک مزرعه در کنار صاحب مزرعه زندگی می کنند ولی طی یک حرکت انقلابی سعی می کنند به منظور به دست آوردن آزادی بیشتر و در عین حال کار کمتر و استراحت بیشتر، صاحب مزرعه را از آنجا بیرون کنند و موفق هم می شوند ولی اتفاقلتی که بعد از این ماجرا برای آنها رقم می خورد، اتفاقات غمناکی هستند و طنزی تلخ را بیان می کنند که نشان سوء استفاده ی یک عده از افرادی ساده لوح و ابله را دارد. رمان قشنگی ست و یکی از پرفروش ترین و بزرگترین رمان های طنز معروف دنیا به حساب می آید و تاکنون به چندیدن زبان در سراسر دنیا ترجمه شده است.

دانلود pdf رمان طنز عزادارن بیل

رمان عزاداران بیل، طنزی تلخ همراه با غم و اندوه را برای شما به تصویر می کشد. این رمان شامل هشت داستان کوتاه است که نشان می دهد بی خردی، ساده اندیشی و طرز فکر ابلهانه ی مردم یک محله به نام بیل چطور می تواند زندگی افراد دیگر را نابود و تباه کند. یکی از داستان های این رمان، داستان گاو است که ممکن است بسیاری از شما دوستان عزیز این داستان را خوانده و یا فیلم آن را دیده باشید. داستان گاو، داستان زندگی مردی ست که تمام زندگی و هست و نیست وی به یک گاو بستگی دارد. ولی متاسفانه زمانی که خانه نیست گاو او می میرد و وی نمی تواند با این حقیقت تلخ کنار بیاید در ادامه ی داستان همسایگان وی تلاش می کنند تا با هم فکری یکدیگر چاره ای برای او بیندیشند که متاسفانه همین موضوع باعث نابودی او می شود. این رمان بی نظیر توسط غلام حسین ساعدی، نویسنده بزرگ و نامی کشورمان نوشته شده است و میتوانید آن را از سایت دانلود pdf کتاب برای خود دانلود نمایید.

کلام آخر

پیدا کردن دانلود pdf رمان طنز برجسته و برگزیده، چه ایرانی چه خارجی، کار سختی ست ولی در این مقاله تلاش کردیم شما خوانندگان عزیز را با چند نمونه ار بهترین رمان های طنز دنیا آشنا کنیم. امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ جدید