شرکت آچار فرانسه
شرکت آچار فرانسه
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

کنسرت کاوه یغمایی تهران سالن میلاد نمایشگاه

کنسرت کاوه یغمایی تهران سالن میلاد نمایشگاه

محل برگزاری : تهران سالن میلاد نمایشگاه  |   تاریخ برگزاری : ۹ و ۱۰ شهریور ۹۵

تلفن هماهنگی: ۲۲۶۵۵۴۵۷    |    قیمت بلیط : [۱۳۰۰۰۰ – ۴۵۰۰۰] تومان

کنسرت کاوه یغمایی تهران سالن میلاد نمایشگاه

کنسرت کاوه یغمایی تهران سالن میلاد نمایشگاه

زندگینامه کورش یغمایی :

کورش یغمایی : متولد ۱۳۲۵ شاهرود
در خانواده ای به دنیا آمد که بیش از یک سده به ادب وهنر در منطقه کویر مشهور بودند
از جمله این بزرگان یغمای جندقی وحبیب یغمایی ازشاعران بنام ایران زمین
مشوق اصلی کورش نیزٍابوی ایشان مرحوم یغمایی بودندکه در سن هفت سالگی اورا
باسازسنتور آشنا نمودند آشنایی کورش با موسیقی به ۷ـ۸سالگی اوباز میگردد .زمانی که او با سنتورآشناگردید.
وبه پیشرفتهای زیادی هم در آن رسید.اما عشق وعلاقه او از جنس دیگری بود:گیتار
درسن۱۲سالگی کورش شروع به نواختن گیتار نمودوبا تلاش فراوان وعلاقه ای خاص بدون
اینکه استادی ذر این زمینه داشته باشدبه مراحل حرفه ای نوازندگی گیتاررسیدکورش یغمایی را میتوان جزو اولین کسانی دانست که گیتار الکتریک رابه ایران وارد نمودوموسیقی راک رادرایران پایه گذاری کرد.

کنسرت کاوه یغمایی تهران سالن میلاد نمایشگاه

کامبیز و کامران یغمایی:

برادران کورش هم ، کامران و کامبیز ، از اهالی موسیقی هستند
کامبیز پیانیست واستاد موسیقی دردانشگاههای آلمان و کامران گیتاریست ساکن
تهران

 

کاوه یغمایی :

کاوه یغمایی در سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد.در سن ۸ سالگی وارد هنرستان عالی موسیقی شد و پیانوی کلاسیک را نزد خانم نوین افروز به صورت تخصصی فرا گرفت.در همان زمان شروع به نواختن گیتار در سبک مورد علاقه اش یعنی راک و سبکهای مختلف دیگر نمود. آهنگ سازی را نیز نزد پدر خود کورش یغمایی و عموهای خود کامران و کامبیز فرا گرفت.
بعد از انقلاب اسلامی ایران هنرستان موسیقی تعطیل شد و با بازگشایی مجدد آن کاوه یغمایی با ساز تخصصی فلوت از آن هنرستان فارغ التحصیل شد.در سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه آزاد شد و شروع به نواختن گیتار کلاسیک نمود.
کاوه یغمایی از سال ۱۳۶۳ به صورت حرفه ای در زمینه های مختلف از قبیل آهنگ سازی , ضبط و تنظیم موسیقی فعالیت داشته و در آلبوم های مختلف به عنوان نوازنده , آهنگساز و تنظیم کننده همکاری داشته است که شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر به قسمت آلبوم ها در سایت مراجعه فرمایید .
وی به همراه بابک امینی در سال ۱۳۷۲ اولین کنسرت رسمی راک را بعد از انقلاب اسلامی برگزار کردند. پی ریزی و سرپرستی یکی از معتبرترین گروه های Rock در ایران تحت عنوان گروه کاوه از دیگر کارهای ایشان می باشد .

 کنسرت کاوه یغمایی تهران سالن میلاد نمایشگاه

کامیل یغمایی :

متولد ۱۳۴۹ تهران . نوازنده گیتار الکتریک . آموزش موسیقی و نوازندگی گیتار از پدر / راهیابی به هنرستان عالی موسیقی در ۱۱ سالگی و آشنایی اصولی با فن آهنگ سازی و آموزش پیانو در هنرستان موسیقی / آشنایی با نوازندگی سازهای دیگر و کسب تجربه در زمینه ارکستراسیون و آهنگ سازی / کوشش مستمر و دست یابی به نتایج ارزشمند در زمینه های صدابرداری و کاربرد رایانه در موسیقی و آشنایی تخصصی با نرم افزارهای تولید و ویرایش موسیقی.

کنسرت کاوه یغمایی تهران سالن میلاد نمایشگاه

ساتگین یغمایی :

متولد ۱۳۵۲ تهران . خواننده و فارغ التحصیل هنرستان موسیقی / آموزش اولیه موسیقی در خانواده و ورود به هنرستان موسیقی ((۱۳۶۷)). فراگیری پیانوی کلاسیک نزد لیلیان سرکیسیان /فعالیت مستمر در زمینه آواز آغاز شده از زمان کودکی و با حضور در نوارهای قصه کودکان با راهنمایی پدر و در هنرستان موسیقی تحت تعلیم آریا زند اصفهانی و سپس زیر نظر منصوره قصری / عضو گروه کر تالار وحدت و فرهنگ سرای بهمن / فعالیت در باب ضیط موسیقی/ تحصیل مترجمی زبان انگلیسی .

نیلوفر فرزندشاد :

 در سال ۱۳۵۱ در خانواده ای که علاقه بسیار زیادی به موسیقی داشتند متولد شد.در سن ۹ سالگی و قبل از ورود به هنرستان موسیقی در کلاسهای فرمان بهنود شرکت کرد. در ۱۶ سالگی به هنرستان موسیقی وارد شد تا موسیقی را به صورت جدی تر و حرفه ای دنبال کند معلم دیگری که نقش مهمی در مسیر موسیقی برای وی داشته است خانم لیلیان سرکیسیان میباشد که نقشی بیشتر از یک معلم را برای او در این زمینه داشته و همواره مدیون ایشان میباشد.
بعد از آشنایی با خانواده یغمایی از طریق ساتگین یغمایی که همکلاسی او بودو بهترین دوستش نیز میباشد فرصتی پیش آمد تا با موسیقی راک نیز آشنا بشود .
بعد از فارغ التحصیلی از هنرستان موسیقی با بعضی از گروههای موسیقی همکاری داشته و از کالج ترینیتی لندن مدرک L.T.C.L را اخذ نموده است .برای مدت ۲ سال با یک گروه موسیقی باروک بنام آریا همکاری داشته که نتیجه آن کنسرتهای متعددی در آلمان و یونان میباشد.بعد از ۱۰ سال زندگی در کنار همسرش کاوه یغمایی چیزهای زیادی از موسیقی راک فرا گرفته و در حالحاضر در کنار پیانو که ساز اصلی و مورد علاقه اش میباشد نواختن گیتار باس و کیبورد را نیز فرا گرفته است

کنسرت کاوه یغمایی تهران سالن میلاد نمایشگاه

همچنین ببینید

کنسرت محسن یگانه سالن میلاد نمایشگاه تهران مهر ماه

کنسرت محسن یگانه سالن میلاد نمایشگاه تهران مهر ماه محل برگزاری : سالن میلاد نمایشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ جدید