شرکت آچار فرانسه
شرکت آچار فرانسه
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

حسین مشتاقی سومین شهید مدافع حرم از نکا

حسین مشتاقی سومین شهید مدافع حرم از نکا

خبر های جدید از مدافعان حرم و جبهه مقاومت در سوریه

حسین مشتاقی سومین شهید مدافع حرم از نکا

حسین مشتاقی سومین شهید مدافع حرم از نکا

درخشانی مدیریت رسانه نکا موزیک : فرمانده سپاه ناحیه نکا با اشاره به شهادت ۱۳ تن از مدافعان حرم مازنی دردرگیری منطقه خان طومان حلب از تأیید شهادت حسین مشتاقی به‌عنوان سومین مدافع حرم نکایی خبرداد

ضمن عرض تبریک وتسلیت به خانواده شهدای مدافع حرم و مردم مازندران خبر شهادت حسین مشتاقی از رزمندگان لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا را در عملیات خان طومان سوریه تأیید کرد.

وی با اشاره به سومین شهید مدافع حرم شهرستان نکا افزود: اهدای سومین شهید مدافع حرم از دیار سرداران شهید بار دیگر افتخاری ستودنی را برای مردم این منطقه رقم زد، در واقع این شیر مردان مازنی دربرابر جبهه‌های تکفیری با تمام قدرت ونثار جان خود نشان دادند نه تنها ذره‌ای از میزان علاقه و اعتقاداتشان کاسته نشد بلکه زمزمه خبر شهادت آن‌ها دراین ایام معنوی نشان از دریافت مزد پاسداری و شهادت خواهی آنان از رسول گرامی اسلام بوده است.

حسین مشتاقی سومین شهید مدافع حرم از نکا

فرمانده سپاه ناحیه نکا با بیان نحوه شهادت مدافع حرم (حسین مشتاقی) تصریح کرد: رزمنده دلاورحسین مشتاقی به همراه ۱۲ تن از رزمندگان لشگر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران که در شهرک استراتژیکی خان طومان منطقه حلب سوریه حضور داشتند طی یک عملیات غافلگیرانه در درگیری گروه‌های تروریستی و تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گفته شریفی، حسین مشتاقی از پاسداران لشگر ۲۵ کربلا در دومین مرحله از اعزامش که به مدت یک ماه در منطقه حضور داشت در سن ۳۱ سالگی با توجه به غافلگیری و نقض آتش‌بس از سوی نیروهای تکفیری‌ها و حمله به شهرک خان طومان روز پنج‌شنبه هفته گذشته درنبرد با عناصر گروهای تکفیری داعش به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست و به‌عنوان سومین شهید مدافع حرم شهرستان نکا تأیید شد.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: در درگیری منطقه خان طومان سوریه علاوه بر شهادت ۱۳ تن از رزمندگان مازندرانی ۲۱ رزمنده دلاور از این استان به درجه جانبازی نائل آمدند.

وی با اشاره به تشییع پیکر پاک این شهید والامقام بیان کرد: زمان دقیق وداع و تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم حسین مشتاقی متعاقباً اعلام خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه نکا ادامه داد: پس از تأیید شهادت حسین مشتاقی جمعی از مسئولان شهرستان به همراه معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با حضور در منزل این شهید بزرگوار خبر شهادت این شهید مدافع حرم را به خانواده‌اش اعلام کردند.

شهید مشتاقی متولد ۱۳۶۴، متأهل و ساکن منطقه مهرآباد نکا بود که از وی دو فرزند دو قلوی ۲ ساله بانام‌های امیرمهدی و نازنین زهرابه یادگار مانده است. درحالی‌که این شهید بزرگوار به مدت ۱۰ سال از زمان ورودش و خدمت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌گذشت به‌عنوان سومین فدایی بانوی دمشق از شهرستان نکا به شهادت رسید.

شایان‌ذکر است، پیش‌ازاین شهید عبدالرحیم فیروزآبادی و محمدتقی سالخورده به‌عنوان شهدای مدافع حرم نکایی در درگیری با گروه‌های تکفیری و تروریستی داعش در منطقه حلب سوریه به شهادت رسیدند

حسین مشتاقی سومین شهید مدافع حرم از نکا

همچنین ببینید

دانلود رایگان فصل دوم سریال شهرزاد با لینک مستقیم

دانلود رایگان فصل دوم سریال شهرزاد با لینک مستقیم دانلود رایگان فصل دوم سریال شهرزاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ جدید